2012. november 29., csütörtök

9. Rész

Reggel egy mély férfihang zavarta meg az álmomat, ami először halálra rémisztett, aztán megfordultam, és szembetaláltam magam Andrew várakozó, mégis kedves pillantásával.
-Jó reggelt! - mondta.
-Neked is! - nyújtózkodtam egyet, majd még alaposabban betakaróztam és a fal felé fordultam.
-Hé, hé! Ne aludj vissza! A többiek már felkeltek és készülődnek, már csak rád várunk!
-5 perc! Légyszi! - megfordultam, és kiskutyaszemekkel néztem a mentoromra, aki nem enyhült, csak mosolyra húzta a száját.
-Felkelni! - mondta kedvesen. - 5 perced van! - mondta mire megkönnyebbültem, hogy aludhatok még egy kicsit. - Elkészülni! Szóval ne aludj! - ennyit a pihentető kis szundimról.
Nyűgösen rántottam le a takarót, felültem és még egyszer kinyújtóztam.
-Na ez a beszéd! Siess!
-Sietek! - mondtam, mire ő vigyorogva ment ki a szobából.
A tegnap telepakolt szekrényem elé álltam, és kiválasztottam egy farmert és egy lila félvállas pólót, magamhoz vettem pár fehérneműt és a fürdőbe mentem. A lányok már biztosan lent vannak. Gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam, és felöltöztem. A hajamat leengedve hagytam, úgy omlott a vállamra.
Már félig-meddig ébren mentem le a konyhába, ahol Andrew és a lányok vártak. A mentorom elém csúsztatott egy bögre kávét, miután felültem a bárszékre és a pultra könyököltem.
-Köszi! - mondtam, és belekortyoltam.
-Szóval, a próbák majd csak holnaptól kezdődnek, addigra kitaláljuk, hogy mit fogtok előadni az első élő adásban. A téma a Number 1. számok lesznek, én már pár számot ki is találtam számotokra, aztán majd együtt eldöntjük, hogy mi legyen végül. Szóval a mai napot ismerkedéssel töltjük, mindhármótokkal eltöltök ma egy kis időt, és megismerjük egymást. Rendben? - vigyorgott Andrew, mire mind mosolyogva bólintottunk.
Mivel senki sem volt itthon, csak a miénk volt a ház. Kint nagyon szép idő volt, ezért Andrew és Ellissa kimentek a szabadba, hogy beszélhessenek. Addig Saadie-vel maradtam együtt, aki szerintem nem igazán kedvel engem, de túlzottan nekem sem szimpatikus lány. Megkordult a gyomrom ezért szétnéztem a szekrényekben, hogy hátha találok valami finomat. Mivel nem találtam semmit, úgy gondoltam, hogy csinálok palacsintát. Elővettem a hozzávalókat, gyorsan kikevertem a tésztát, és elkezdtem őket sütögetni, addig pedig bedugtam a telefonomba a fülhallgatót, és úgy hallgattam zenét, hogy amíg sül, addig se unatkozzak.
Alig telt bele egy órába, mire kisütöttem a rengeteg tésztát. Felmentem az emeletre, hogy megkínáljam Saadie-t is.
-Kérsz palacsintát? Nem tudom, hogy éhes vagy-e, vagy reggeliztél-e már, de gondoltam megkínállak.
-Nem, kösz. - mondta, és tovább bűvölte a laptopját, amin úgy láttam a twitter volt megnyitva.
Lecsoszogtam a lépcsőn, és pont akkor jött be Ellissa és Andrew.
-Kértek palacsintát? Most csináltam! - vigyorogtam büszkén.
-Én kérek! - mondta Ellissa.
-Hát én is megkóstolom akkor. - mondta Andrew, majd bementünk a konyhába.
-Milyet kértek? Van nutella, dzsem, ööö kakaópor... - nyitogattam a szekrényeket, és néha-néha hátrapillantottam rájuk.
-Én nutellásat kérek. - válaszolt Ellissa. Andrew egyetértően bólintott, mire én pipiskedni kezdtem a nutelláért, de mire már majdnem elérte egy kész levette előlem.
-Köszi! - vigyorogtam a mentoromra, majd a pulthoz mentem.
-Nincs mit. - amikor elvettem volna tőle, elhúzta előlem.
-Hagyd csak, majd megcsinálom nektek is. Te is ilyet kérsz? - kérdezte, mire én mosolyogva bólintottam és leültem a bárszékre.

~*~

-Jössz Liza? - kérdezte Andrew, és az ajtó felé intett. Felkaptam a tornacipőm, és a farmerdzsekim, és vele tartottam a kertbe.
Szótlanul sétálunk el a hátsókertben lévő medencéig, majd ott megeredt a nyelve.
-Szóval azt már tudom, hogy isteni palacsintát tudsz csinálni, és a szüleid foglalkozását is ismerem, de többet nem tudok rólad, szóval mesélj! - szólított fel, mire belekezdtem.
-Hát, 2 nap múlva töltöm be a 18. életévem, Londonban születtem... 4 húgom van.
-A zongorán kívül játszol valamilyen hangszeren?
-Igen, gitározom. 
-Szuper! Kik a kedvenc előadóid?
-Mindent meghallgatok, de a kedvenceim a Take That, a Fun., Lana Del Rey, Aiden Grimshaw, de szeretem Beyonce-t, és Justin Bieber-t is. Szóval tényleg mindent!  
-Ez remek, mert akkor nem hiszem, hogy nagy bajok lesznek a dalválasztással. Tényleg, örülök, hogy a Fun-t mondtad, mert a We are young című dalukra is gondoltam, hogy esetleg azt énekelhetnéd, akár akusztikus verzióban is. Az pedig, hogy tudsz gitározni nagyon jó, majd meglátjuk, hogy mennyire megy, és akkor talán az is lehetne, hogy te adod a kíséretet saját magadnak.
-Nagyon szeretem azt a dalt!
-Ennek örülök! Akkor legyen ez?
-Legyen! - mondtam mosolyogva.

~*~
Másnap reggel izgatottan kapkodtam magamra a ruháimat, majd siettem a ránk váró kocsira, ami a próbateremhez vitt. Rettentő izgatott voltam az első próbánk miatt...

1 megjegyzés: