2012. november 8., csütörtök

4. Rész

A reptérről egyenesen a hotelba mentünk, ahol két ágyas szobákat béreltek ki számunkra. Mi Ellissával kerültünk össze, aminek nagyon örültünk. A boy felcipelte a bőröndjeinket a 13. emeletre, ahol a 1408-as szobába irányított minket. A szoba hatalmas volt, egy hálószobából, egy fürdőszobából és egy kis nappaliszerűségből állt. A háló két oldalán két egyszemélyes ágy volt, én pedig lestoppoltam az egyiket, ami szimpatikusabb helyen volt. Ledobtam a bőröndöt, és kimentem a folyosóra, ahol már a többiek vártak. Andrew azt mondta, hogy eligazítást tart, hogy mi hol van, és milyen programok várnak ránk. Pár perc múlva megérkezett, fehér vászoning volt rajta, farmerral és fehér tornacipővel. Az ing nyakába volt akasztva fekete lencséjű pilótaszemüvege, sötét haja kuszán lógott homlokába. Tényleg jól nézett ki...De attól még csak egy arrogáns seggfej.
-A mai nap csak a tiétek, ajánlom, hogy az időtöket gyakorlással töltsétek. Holnap reggel 10 órára jön értetek jön a kocsi, és a mentorok házába visz benneteket. Mire ideér mindenki legyen kész, világos? - nézett körbe szigorúan, és egy picit tovább nézett rám, a reggeli késésem miatt. - Holnap fog kiderülni, hogy ki jut tovább, holnapután 4 órakor indul a magángép, és 3 órára jön értetek az autó, addig szabadon eltölthetitek az időtöket. A hotelben van kinti és benti medence, szauna, és egyéb wellness szolgáltatások, ezeket mind igénybe vehetitek, és ezek közül egyik sem a ti költségeteket terheli. A földszinten van zeneterem, ahol használhattok minden hangszert a gyakorláshoz. Azt hiszem mindent elmondtam, ha bármire szükségesek van, csak hívjatok, számotokra mindig elérhető vagyok. Akkor én most mennék is! Sziasztok! - gyorsan elhadarta a mondanivalóját majd továbbállt.
A nap további részét gyakorlással töltöttem, majd mikor kellően elfáradtam, úgy gondoltam, hogy ideje meglátogatni azt a wellness részleget. Lementem a földszintre, és megkérdeztem a recepcióst, hogy merre menjek, persze ő kedvesen eligazított, így végre odaértem. Ott egy újabb alkalmazott várt, rövidre vágott szőke haja volt, barna szemmel, karcsú alakkal. A hotel egyenruháját viselte, vagyis egy bordó blúzt, sötét farmerral, és a blúzon ott virított a kis névkártya, amiből kiderült, hogy a nő neve Olivia. Egy masszázsra vágytam, ezért segített kiválasztani a legmegfelelőbbet, majd bementem a kis hangulatos szobába. Amin megérkezett a masszőr. Fehér nadrág és bordó póló volt rajta, és valami hihetetlenül jól nézett ki. Kidolgozott teste volt, ami kilátszódott a feszes felső miatt. Széles vállai és keskeny csípője volt, barna haja és villogó szürke szemei, csak úgy magukhoz láncolták a tekintetem.
-Jó napot! Kezdhetjük? - mosolygott és kivillantotta csupa fog mosolyát. Sután bólintottam, majd lehajtottam a fejem. Kissé feszélyezve éreztem magam, mivel a masszás miatt a felsőtestünkről minden ruhadarabot le kellett venni, és félmeztelenül kellett hasaljak egy idegen előtt, de ettől függetlenül csodás érzés volt, ahogyan a kezei végigdögönyözték a hátamat.
Amikor végeztem az adonisz kiment, én pedig villámgyorsan magamra kapkodtam a ruháim, majd én is kimentem. Amikor a recepcióhoz értem Andrew-t láttam, majd próbáltam feltűnés nélkül elmenni. Komolyan, a frászt hozza rám ez az ürge! Annyira szigorú, komoly és szeszélyes.
-Eliza? - pillantott rám vigyorogva.
-Jó napot!
-Kérlek tegezz! - mosolygott, és kivillantotta gyönyörű fogait. Ilyenre még csak nem is lenne szabadna gondolnom, mert ő a mentorom, de mégis. Amikor ilyen kedvesen viselkedik teljesen máshogy érzem magam mellette. Nem vagyok feszült, de amikor szigorú, akkor komolyan mondom, hogy legszívesebben elfutnék, jó messzire!
-Rendben. - viszonoztam a mosolyt, majd a cipőmet kezdtem figyelni. Semmi érdekes nem volt rajta, csak egy egyszerű fekete tornacipő volt, tényleg semmi extra.
-Masszíroztatni voltál? - kérdezte, és buján mosolygott.
-Igen, és isteni volt! Annak a srácnak varázskezei vannak!
-Srác? - komolyodott el, és egy pillanatra megfeszült az állkapcsa.
-Igen, miért?
-Semmi. - mondta, és szigorúan pillantott. Valami rosszat mondtam? Csináltam? Na most, futnék! - Most mennem kell, én is masszásra megyek. Holnap találkozunk. Szia Liza.
-Szia Andrew. - mondtam, majd sarkon fordultam. Minél hamarabb el akartam onnan tűnni.
Visszamentem gyakorolni, és egész este csak énekeltem, majd úgy 10 óra felé eldöntöttem, hogy ideje lefeküdnöm aludni, mert holnap nagy nap vár rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése